amine4444 Kızlar benim dogum haziran sonu ama ben sezeryan istiyorum sezeryanda kurbana denk gelirmi sizce istiyorumki kurbanı atlatalım beni hemen alsın bayramda olmasınki ailem yanımda olsun diye
Kub7a amine4444 benim doğum da sezeryan ve Kurban öncesi yada sonrası alırım dedi perşembe günü kontrolüm vardı Haziran 10 yada 21 ya yatarsın dedi 37/38 haftalarda
Aymirac amine4444 keşke herşey planlı projeli olsa bende iki sene evvel kurbandan bir hafta sonra doğuracaktım ama oğlumun suyu az diye beni arife günü acil sezeryana almıştı doktor😂😂
amine4444 Kub7a ayyy aynıyız haziran 29 gibi dogum gösteriyor dedi kontrole gidince sorucam bakalım sezaryan olursa ne zaman olur
Kub7a amine4444 aşırı korkuyorum ikinci olduğu için başına ne gelecek biliyorsun ilkinde salak cahil oynaya hoplaya gitmiştim doğuma hiç bir şey bilmeden anamı bellediler tabi bunda da Allah Kerim 😂🤪🤪
Julide92 Kub7a al benden de o kadar. Ben ilkinde genel anestezi aldım bunda da istedim ama doktor spinal yapıcam dedi korkudan ölüyorum. Geride bıraktığın bir evladın daha var ayrıca ne yaşayacağım farklı bir doğum. Kimse beni rahatlatmaya yetmiyor sanki
Kub7a Julide92 benim de ilki geneldi ağrım Ağrım sızım çok olmadı rahattım o konuda ama beyinsel fonksyonlarım yerinden oynadım kötü bir panik atak geçirdim ameliyat sonrası ilk gecem berbattı ama ben belden uyuşmaya cesaret edemem heralde yine beni uyuturlar
Julide92 Kub7a çok geçmiş olsun. Benimde cesaretim yok ve panik olurum çok. Bende istedim genel ama doktorum unut onu 2 hafta sonra gel ntsye bağlayacağım dedi 🙈
mombarbiee13 Benimde haziran 27 ama 3. Sezeryan olacağı için bayramdan bir önce 15 gibi alırız öyle bayrama girersin demişti haftaya tam belli olacak inş suan 31+5 💙
Gulcin-2001 Böbrek taşımı aldılar 1 sene önce belden uyuşturuldum hiç bişey duymadım eğer sezeryan olursam beni neyin beklediğini az çok tahmin edebiliyorum 😅