Bidemet Bende sürekli açlık hissi var ilk zamanlarım da iştahsızlık oluyordu şimdilerde hep elim ayağım bosaliyor tansiyonum düşüyor gibi 🥲
FKRKS29 Bidemet ya bebek o haftaya uyumludur o yuzden😅 2 hafta geri ileri fark etmiyormuş zaten olabiliyormuş bizde 4 gün geri dedi ama sonra yakaliyolarmis genelde 😅❤️
Aysnragc Diladeniz2 hiç düşünmedim çok duydum ama ben pimpirkli bi insanım yaptırabilirim. İkili testi ve 3 lü testi duymuştum daha önce. Siz yaptıracak mısınız veya önerir misiniz
Bidemet Diladeniz2 cok geçmiş olsun kalp durması kaçıncı haftada olmuştu nasıl anlamıştiniz kanama vs olmuş miydi
Aysnragc Bidemet evet çok haklısınız evhamlı davranmanın bi mantığı yok olacaksa önüne geçilmiyor diye mantıklı düşünmeye çalışıyorum 19 unda randevum var onu bekliyorum 🥹kanama sancı yoksa korkmaya gerek yok diye düşünüyorum hep
Aysnragc Bidemet Bidemet sanırım ikili üçlü testlerde yanılma payı yüksek ama fetal dna doğru sonuç veriyor