Crnnn7 çok geçmiş olsun, bence pıhtılaşma testi yaptırmanızda fayda var, çevremde o kadar çok ilk hamileliği sağlıkla ilerleyip sonradan düşük yaşayıp pıhtılaşması çıkan var ki, temkinli olmakta fayda var, aslında bu pıhtılaşma olayı her kadında var bence, sadece yavaş yavaş yaş ilerledikçe ortaya çıkabiliyor, ilk gebeliğimde bendede yoktu, yeniden bebek istedik, üst üste kimyasal ve düşük yaşayınca gittim devlet hastanesinde test yaptırdım, düşük seviyede pıhtılaşma çıktı, şuanda hamileyim, coraspirin ile oksapar iğne kullanıyorum