Lavman yapmamışlardı bana. Zaten sancılarım arttığında popoma çok fazla baskı oldu ve büyük tuvaletim çok geldi. Doğum esnasında ıkındığımda da yaptım büyük tuvaletimi. İnanılmaz utandım kasıldım ama herkes yapıyormuş o yüzden ıkınmaya odaklandım hemen sonra :) sonda da takmışlardı bana doğum sırasında çok fazla küçük tuvaletim var diye.