biranne__ emzirme sütyenlerinin bedenleri biraz geniş oluyor yani benim aldıklarım öyleydi. Kendi bedeninizden 1 beden büyük alabilirsiniz ben 20 kilo aldığım halde 1 beden büyüğü oluyordu. 2 beden büyük aldım kafama takardım o derece büyük oldu iade de edilmediği için çöpe gitti 🫠