Ftmaa28 Canım anneler bebeğimize uyku tulumu giydirmeye ne zaman başladınız? Kaç aylıkken? Ona göre uyku tulumu alacağım beden olarak 🌼
OguzMoms Ftmaa28 Benim 6-9 ayı kıs mevsimine geldiği için ben 6-9 ay aldım Lcw çok uyguna düşmüştü 290 TL’ye falan almıştım sanirim
Gg5348 Ftmaa28 ben de eylülde doğum yapacağım uyurken ne giydirmeliyim üstü örtülmüyormuş çünkü tulum nasıl bir şey almalı ben de bekleyeyim öğreneyim🙈
Fundahakanb Pamuk uyurken üstü açık uyuduğu için biz çok rahat ettik gece sürekli kalkıp üzerini açmış mı diye kontrol etmiyorum kolaylık
Fundahakanb Gg5348 sıcaklara geldiği için müslin tulum almıştım ayaklı ,içine badisi üstüne tulum . Yalnız elyaflı tukum önermiyorum terletiyor bebeği . Şuan oğlumun iki tane var dönüşümlü giydiği 0.5 tog pazardan aldım taş gibi .
Ftmaa28 Fundahakanb bu tulumun normal kıyafetten bir farkı yok gibi ince benim bahsettiğim yorgan gibi kalın olanlar hani üstünü ortmüş gibi olsun.
Fundahakanb Ftmaa28 doğdu bir hafta sonra falan e bebekteki kolsuz ve ayaksız olan tulumu kullanmaya başladık . Kolları dışarda olursa uyumuyordu