Hanımlar son 25 gün olarak gözüküyoruz sezaryen olacağım için plan yapıcaktık bugün lakin vücudumun her yerinde kırmızı benekler oluştu ve kaşınıyorlar doktorum önce seni iyileştirelim doğumu sonra konuşalım dedi stres den olabileceğini yada gebelik pupp u olabileceğimi konuştuk. Zaman geçtikçe heyecan basıyor çok özleyeceğim bebeğimin tekmelerini hareketlerini bunları doğumdan sonra kızım için bir daha yaşayamayacağımı düşündükçe farklı duygular içine giriyorum anlayacağınız ne kadar inkar etsem de stresli değilim desem de vücudum daki beneklerin sebebi inkar ettiğim stres 😥 Rabbim bizi de diğer hamileleri de sağ saglim kavuştursun bebeklerimizle inşAllah isteyen herkese de nasip etsin kimsenin kucağını boş çevirmesin 🫶🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻