Papatya35_ Bebeğin önden gitmesi doğum zamanını etkiler mi? Bu konuyla ilgili bilgi sahibi olan var mı acaba ? Kafa büyüklüğü ve kilolu bebeği olanlar özellikle 🙏😔
eecrinpinarr Papatya35_ evet etkiliyor özellikle sezeryande doktor kilosu yerindeyse direk alıyor beklemiyor hiç …
matmazellayy Lavinya21 bende yazdım ya etkilemiyor demiş kimi kimi etkiliyor demiş karışık bir durum 😂
Elf0241 Kızım hep 2 hafta önden gitti kilo boy genel olarak başımız bir tık daha da büyüktü en son haftalarda 4 hafta önden gidiyordu. 40+ 2 de doğdu. Yani zamanında doğdu. Ama genel olarak etkisi var mıdır bilmiyorum biz de olmadı.
Elf0241 Malajin17 3700 baş çevresi de 36 cm di ortalama 35 cm miş. 4 hafta önden gidince ekstra çok büyük olacak diye korkmuştum. Boyuda 53 cmdi o da kız bebeklerde ortalama üstünde doğdu
Malajin17 Elf0241 maşallah baya ondeymis. Peki benim gece ay gittiğimde bebeğim 1 hafta önde gidiyorken dün. İse 2 gün önde gidiyordu. Bu tam olarak önceki aya göre iyi gelişmediği anlamına mı geliyor