Doktor kasılmaların sıklığı artarsa gel dedi.
Ama ilk hamilelik olunca tecrubesizlik var şu an bende mevcut olan şey bebek aşağı kaşığa doğru baskı yapıyor cikacakmis gibi. 37+3 olduk. Nst’ de bugün yüksek sancılar çıktı ben evde dayanamıyacak kadar kötü hissetmiyorum ancak kasilmalarim yarım saatte bir gelip gidiyor bı yere toplaniyir bebek semsert oluyor bu durumda gitmem gerekiyor mu ? Yoksa suyumun ya da nisanimin gelmesini beklemeli miyim ? Acilde açıklığa bakarlar yoksa geri mi yollarlar ne yaparlar