seraaaaap işinizi şansa bırakmayın benim 31 .hafta doğumdan buyana 4 ,5 kg aldım yaptırdığım sırada 3 kg idi 59da 62 ye çıkmıştım , ailede şeker hastası yok ,önce ki gebelikte de normaldi , herşey normal gidiyordu (zaten bu 30 dan sonra sına çok etkiliyor dedi Perinatoloji doktoru. Dikkat et diye ) bende bile çıktı Şimdi diyet ile düzende tutmaya çalışıyorum bazen çok yüksek çıkıyor ama sınırı korumaya çalışıyoruz ünsilin şuan başlanmadı Sizde tekrar düşünün isterseniz