Serapkayaa1234  kızlar ben anlamıyorum varmı yokmu bide (<) işaret ne anlama geliyor bazılarınız atıyor bakıyorum var bazılarındada yok :(
yenidenanne34 Serapkayaa1234 degeriniz 2.30dan küçük çıkmış demek yani negatif malesef. Adetiniz gecti mi
iremsevinc Serapkayaa1234 benm adetten 3 gün önce <5.0 cıktıydı testlerde pozitifti adetten 1 gün önce verdim 132 cıktı şu an 14+5 olduk
Serapkayaa1234 yenidenanne34 tesekkur ederım canım ögrenmıs oldum gecıkmedi daha belirti vardı diye yaptırdım hep psıkolojık demekki gene taktım kafama😢
Serapkayaa1234 iremsevinc yaa ne güzel canım sag saglım kavuşun inşallahh banada dua et hamılelerın duası kabul olurmus valla bazen insan üzülüyor isyan etmekte istemiyorum Allahım herkese nasıp etsin 😢