Ben de yapıyorum ama ona sağlıklı beslenme diyelim 🥰 2 ana öğün yapıyorum 2′de ara öğün
Sabahları güne su içerek başlıyorum. Ve bir adet muz yiyorum. 1-2 saat sonra da kahvaltı tabağı hazırlıyorum ceviz, kaşar peyniri, beyaz peynir, zeytin, salatalık, domates, haşlanmış yumurta ve bir dilim tam buğdaylı ekmek.
Öğleden sonra 2-3 gibi bir kase yoğurda meyveler doğrayıp yiyorum ya da gronala yiyorum.
Akşam yemeğinde ise ekmek tüketmiyorum. Çorba varsa pilav ve makarna yemiyorum. İkisinden birini tercih ediyorum. Sebze yemekleri, çorba, et, tavuk tüketiyorum.
Gece de acıkırsam kuru meyve atıştırıyorum.