Kızlar bat 3 mayıs yarın erken gebelik testi yapmayı düşünüyordum afedersiniz tuvaletimi yaptıktan sonra peçete açık pembe kan gördüm sildikçe bir kaç defa baya geldi normalde reglimde koyu pıhtılı şekilde olur biraz önce tekrar gitti pedime geçmemiş ve sildiğimde çok hafif açık kahvemsi geldi yerleşme kanaması olabilir mi normalde çok az mı gelmeli ?