Spinal anesteziyle bebğime kavuştum çok şükür. Öncelikle buradan anlatılan korkunç hikayelerin aksine herşeyi olduğu gibi anlatmaya geldim. 1- sonta çok kötü uyuşturunca taktırın aşırı yakıyo takarken çok acıyo diyenleri duydum korktum korkarak taktırdım ama hiçte öyle değil kendinizi kasmanıza gerk yok 2-spinal iğnesi felaket acıyo takarken diyenler vardı ondanda korkuyordum normal iğne acısı gibi kan aldırırken nasıl acıyosa o acı belinizde hissediyodunuz 3- kesilirken hissettim çekiştirmeleri hissettim çok kötüydü diyenler sayesnde ondanda çok korktum amaa oda hiç öyle olmadı çekiştirmeleri hissediyodunuz ama ağrı acı olark değil bebek karnınıza tekme atıyomuş gibi yine abartılıcak birşey yok kimisinin acı eşiği farklı olur bu dediklerimi daha fazla yaşar bişey demiyorum ama burada anlatıp kimseyi korkutmaya gerek olmadığını düşünüyorum 2. Sezaryenim olmasına rağmen bn korktum burdaki hikayeler yüzünden şükür ki kolayca geçti 1.sezaryen ve 2.sezaryen arasındada fark yok 2.sezaryen daha kötü fln değil söylendiği gibi 1 neyse 2 o işlem aynı. Tavsiye olarak çorap götürün ve asla üşütmemeye çalışın gaz sancısı ameliyat ağrısından kötü. Kahve götürün kayısı hoşafı götürün bol bol sıvı tüketmeniz gerek çünkü onun dışında tavsiye edeceğim birşey yok merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim🫶