Rumeysaguneyyy Kızlar birseyi merak ediyorum tansiyonumu ölçüyorum normal ama nabız 120 135 arası gidip geliyo çok heyecanlanıyorum ölçerken Bi ilgisi varmıdır yada böyle birsey yaşayan bu arada 35 haftalık hamileyim
Klbk16 Rumeysaguneyyy bende 34+2 haftalık hamileyim benimde nabzım yüksek yorulunca oluyor bazen iş yapmasamda yatarkende öyle nedenini bende bilmiyorum
yarensimom09 Rumeysaguneyyy 27 haftalık hamileyim aynı sizin dediğiniz gibi benimde dijital tansiyon aleti de görüyorum tansiyon normalken Nabiz 135 çıkıyor doktorum bebeginde nabzı olsugunu kalp atışlarınin etkilediğini söylemişti
koalamiyim Rumeysaguneyyy Bebişler kan ile beslendikleri için vücut daha çok kan pompalayıp bebişi beslemeye çalışıyor bu da çarpıntıya sebep oluyor diye düşünüyorum
Sare09 Rumeysaguneyyy bende de öyle doktor kardiyolojiye git dedi ama sıra bulamadım 37.haftaya geldm artk
Rumeysaguneyyy Klbk16 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize herseyi çok takıyor insan bu süreçte☺️
Rumeysaguneyyy yarensimom09 insan panik yapıyor ister istemez Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin🤲
kubranurleo Sinüs taşikardisi diye geçiyor. Eğer başka bir rahatsızlık yoksa ilaç da vermiyorlar. Ben 22.haftadayım nabzım 130 150 arasında hep. Kardiyoloji ilaç veremem çocuğa zararlı dedi.
Rumeysaguneyyy kubranurleo başka bir rahatsızlığım yok cok şükür carpintim flnda yok inşallah hepimiz iyiyizdir🌸
Melisamuhammed_2007 Rumeysaguneyyy benimde hamileliğimde o civarlardaydi normal demişlerdi bana ama siz yinede sorarsınız doktorunuza ya da aile hekiminize içinizin rahatlaması açısından