Gencanne1 bende de 20haftalıkken yani geçen hafta oldu kanamam koyu apar topar gittik doktorum sadece renginin önemli olduğunu söyledi kırmızının tehlike kahverenginin önemsiz olduğumdan bahsetti.progestan verdi ve 2iğne yaptırdı.bu arada bebekle alakalı değil rahim içinde polip yani ben gibi birşey kanıyormuş daha sonra profesöre gittim ve emen polip.i alıp hapı kesmemi söyledi.uzun anlattım kusura bakmayın ama demem o ki kullanılan kanama kesici ilaç düşük ve kısırlık sıkıntısında kullanılması gerekiyormuş ne olduğunu bilmeseniz de doktora sormakta fayda var bence korkma Allah’ın izniyle hepsi geçecek çoğu kadında oluyor.Rabbim yardımcın olsun🙏🏻