Hatice5258 benim de iki tane kanal tedavisi gereken dişim var ,doktor izin kağıdı verdi klinik ile görüştüm sinirleri alıp geçici dolgu yapılır doğumdan sonra kanal yaparız demişti,henüz gitmeye fırsatım olmadı ,ilk 3 ve som 3 ay önerilmiyor ,2. tremister en uygun zamanmış