Burcudlgc Ahahaha seni çok iyi anlıyorum benimki de öyle bi kaç defa da kendini gizledi hatta bacaklarını ve ellerini yüzüne koymuştu Aslıhan hanım çok uğraştı ama değiştirmedi yüzünü de göstermesi aynı hafta içinde tekrar çağırmıştı o zaman ayda bir gidiyordum hâlâ, gel tekrar bakalım fotoğrafını vereyim diye tekrar gitmiştim😅 Hastaneye gidince hissediyorlar galiba benimki de aynı öyle nst 2. Kez çekileceğinde vişne suyu içtim o zaman çok hareketlendi nst sırana göre iç ama eğer sıra olursa etkisi geçiyor bekleye bekleye heralde duruyorlar yine 😅