Esrackc iremtrvrd ayy ne güzel en büyük hayalim hiç anlamadan 5-6 cm açıklığımın olması 😂 37+1 deyim geçen hafta üşüttüm karnım ağrıyor sandım hastaneye gittim meğer sancım varmış 1 parmak açıklığın var dedi. Sancılarım geçti cuma kontrol var inşallah açılma ilerlemiştir de ben hissetmemişimdir 🥲🥲
Tugcedora Benim de oğlum da öyle olmuştu çatı kontrolüne giderken 4 cm açıklık var denildi doğuma alındım ama bende sancı falan bşr şey yoktu suni sancı verildi şimdi 34 haftalık hamileyim inşallah yine kontrole giderken doğuma alınırım 🤭
Ebruozcann 6 cm açıklıkla 2 hafta gezdim 😂 Bayram haftası ve sonraki hafta 40+1 de doktorum daha fazla beklemeyeceğini söyledi ve bu ertesi sabah suyumu patlatarak doğumu başlattı 🥲 1 saat içinde doğum oldu :)