Zorluklarıyla iyisiyle kotusuyle bugune kadar geldik rabbim şu gunleri de sağsalim gecirmemizi nasip etsin insallah henuz hic bir hazirlik yapmadim son bir ay kala bitirmeyi dusunuyorum 3.çocuk olmasının rahatlığı var galiba sizler ne durumdasiniz hanimlar