Aleynaz06 Arkadaşlar Fetal DNA testi kaçıncı haftada yapılıyor? Doktora ben mi söylemem gerekiyor bu testi olmak istiyorum diye yoksa o mu yönlendiriyor? Fiyatı ne acaba bilgilerinizi yazabilir misiniz?
bubuiledudu Aleynaz06 doktorum 9.haftadan sonra dedi ama laboratuvar bana 10.hafta olması daha iyi dedi doktorum tercihi bana bıraktı test konusunda ben de fetal dna yaptıracağım tek seferde olsun hem de en güvenilir test
Sevde11 Aleynaz06 biz 18.hafta da yaptirmistik doktorunuz söylemez bence ücretli bi test çünkü siz söyleyin ikili üçlü testlere gerek kalmaz bu yapilirsa.