Baris2024 Kızlar adet ağrısı gibi bi ağrım var sancı mıdır sancıdan ayıran özelliği nedir uzun zamandır böyle adet ağrısı çekmiyordum korktum
Fatma44 Baris2024 kizimin doğum sancısı oyle adet sancısı gibi ağrıyla başlamisti.sonra artarak devam etti.
Serendipity16 Baris2024 bende 36+5’im 1 saattir karın ağrım var inşallah sancı değildir ya gaz falansa diye soda içiyorum şimdi
asell13 Baris2024 dinlendiğin halde geçmiyorsa düzenli aralıklarla oluyorsa sancın mutlaka doktorunla görüş canım
Gizemmisler Sürekli devam eden ağrı doğum sancısı olmuyor düzenli kısalan aralıklarla giren sonra rahatlayan bı ağrı olması lazım ama gününüz de gelmiş kendinizi takip edin
Serendipity16 Baris2024 evet artık doğsa sıkıntı olmaz herhalde ama yine de biraz daha beklesin ya anne karnında ne kadar kalsa kardır biraz daha kilo alsın şu an 3 kiloyu geçti mi bilmiyorum çünkü 😂
Baris2024 asell13 biraz daha takip edeyim öyle yazıcam şimdi ilk defa başıma geliyor etrafı telaşe etmekte istemiyorum ama uzandığım halde geçmiyor belim kasıklarım
Serendipity16 Baris2024 doktorum eğer bi tehlike yoksa 1 gün bile anne karnında kalması çok iyi demişti zaten doğar doğmaz genelde kiloları düşüyor biz anne karnındaki gibi kilo aldıramıyoruz hemen 🥲