Mucizem_01011 benim de babamın ve kaynımın adı Ali ve ilk oğlumun adını Ali Kaan koyduk. Karakter olarak biraz sinirli huysuz ama zorluğu pek yok. Fikir olsun size de. Bende 2. Oğluma hamileyim isim konusunda hala netlestirmedik ve 25+1 olduk. Oğuz, Furkan, Melih, Kutay isimleri hoşumuza gidiyor ama bakalım hayırlısı olsun