Emferr ben tamamen genetik olduğunu düşünüyorum. 2 sezeryan oldum ve asla ne bi karın ne bi yağ kaldı ve özellikle asla bişey yapmadım zayıfım zaten azcık klasa kilolu görünürüm kafasındaydım çünkü 😂 ama kalmadı ve şuan 3. Ye hamileyim kafaya asla takmıyorum benim için doğum süreci kolay geçsin de 😒