Yaseminisanur 10+5 haftalık hamileyim 2 3 dilim ananas yedim alt dudağımın iç kısmında çatlama ve kan gelmeye başladı dilimde de uyuşma batma gibi his var korkuyorum... böyle bişey yaşayan var mı ?ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim acil lütfen
sonsuzmasalim Yaseminisanur hic yasamadim. ananasi fazla yemeyin ama düsüge neden olabilir diyorlar ilk 3 ay🤔
Happinessoon Yaseminisanur canım benim dilimi patlattı ananas dilim kanlar içinde kaldı🍍 demekki bize gelmiyor yani ya da dikenlide olabilir senin yediğin ama bilemedim korkulacak bişey değil ama korkma yani
Azrazerin Yaseminisanur ananasın içindeki proteinler eti eritebilecek kadar kuvvetlidir diye yazıyor ekran kaydı almışım😁
Yaseminisanur sonsuzmasalim ilk defa yedim 😞 netten okuduğum kadarıyla faydalıymış gebeliğin başından itibaren.. böyle bişey yaşayınca korktum bıraktım yemeyi ilk ve son oldu😔
worin sonsuzmasalim hem düşüğe hem de rahmin yumşamasına ve açılmasına neden oluyormuş:) tuba sen yemeye başlıyabilirsin bence😂😂
sonsuzmasalim Yaseminisanur faydalı zaten vitamini bol sonuçta ama fazla yenmemeli diye biliyorum. bence ağzındaki kanamanın sebebi ananas değildir🤔
Bskrt Yaseminisanur hassas bünyelere alerji yapıyor, ananas kivi çilek gibi meyveler. Kardeşmde alerjk bunları yerse dili çatlayıp kanamaya başlıyor
Gozdealpu Kivi de çok ekşi olduğu için dilde hassasiyet, yanma yapabiliyor. Yediğiniz ananas da ekşi ise bi hassasiyet olabilir. Belki öncesinde dudağınızda sivilce tarzı bişey vardı o patladı.
zeynepnazli Yaseminisanur ananasta bulunan enzimler buna sebep oluyormuş geçmiş olsun ciddi bir sorun değil bnde de oldu. yine de az tüketin ne olur ne olmaz
Hulyalp Yaseminisanur canim icindeki asit bazi kisilere yaramiyor oglumda da agiz yarasina sebep oluyor o yuzden bir kac dilim yiyor. Ananasi robotta baska meyvelerle karistirip icebilirsin.
Azrazerin Yaseminisanur bende yılbaşı gecesi yemiştim 2 gündğr dilimin ucu yara gibi beeden çıktı diyordum şimdi hatırlamış oldum👌🏻
Sulesultan Yaseminisanur bende de aynısı olmıştu, çok lifli ve dikenli bir meyve ondan olabilir uyuşma da yapıyor fazla yeyince en fazla 1-2 dilim yemek gerekiyor sanırım,ama endişelenmeyin bebeğe bir zararı olmaz kararında yedikten sonra
Yaseminisanur Seyyyma7 haklısınız Google dan araştırdım sadece bebişe zararı olur mu diye endişelendim🙁