nogger Bebeğin kalp atışını 30 sn kadar dinlemek riskli mi sizce 8.hafadayız ilk defa bu kadar uzun dinlettiler, bende zararlı olduğunu duymuştum huzursuz oldum kendimce 🫤
Gmzmrt80 nogger kalp atısı diye degıl o aslında sık ultrosona gırmek sıkıntılı ama bızım turkıyede her an bakılıyor ingilterede 9 ayda toplasan 5 defa bakmazlar dıye bılıyorum belırlı aralıklarla bakıyorlar
Berceste1 nogger rahatsız olur demişti doktorum hatta ultrasonla bakarken bile herhalde biraz uzun sürdü yeter bu kadar çok rahatsız ettik demişti
bahocum nogger ben Almanya’dayım bu konularda çok hassaslar mesela. İlk randevumda filmlerdeki gibi uzun uzun dinleyeceğiz sandım hatta açmasıyla kapaması bir oldu duygulanamadım bile 🥲 ultrason konusunda da aynı şekildeler burada. Hamileliğim boyunca özel 2 testim haricinde 3 kere girdim ultrasona. Hatta doktora sorduğumuzda neden 3 kere diye fazlasının getirebileceği zarar ihtimaline karşı böyle demişti 🤷🏻♀️
nogger Merve_3351 Daha önce gittiğim doktor bi kaç saniye dinletmişti fazla yormayalım zararlı demişti tabi internette de bir çok şey yazıyor bilemedim 🤷♀️
Mery14 Benim doktor da öyle demişti o yokken asistan dinletmişti ilerleyen zamanlarda gümbür gümbür duyacağız annesi filan demişti ama doktor asla dinletmiyor zararlı dıyo
RavenV Fiziksel olarak kanıtlanmış bir zararı yok diye biliyorum. Ses dalgası sonuçta. Ama bebeğin sürekli maruz kalması da strese sokabilir. Bize yapılsa bizim de sinirimiz bozulurdu. Ben de 15. haftadayım 3 kez girdim sadece.
nogger RavenV Ben 8. Haftadayım keseyi görmek için girdik bir kere kalp atışı için ikinci girişim toplam 3 oldu ama bundan önce bi tane kaybım var o sebepten daha kontrollü gidiyoruz 😞
Narineee Benim doktorum ultrasonun bir zararı olmadığını söyledi farzet ki sık takiptesin rahatsizsin mecbur gireceksin bunun tıp olarak bir zararı görülmedi dedi
Lumlum nogger bazıları zararlı diyor bazıları değil diyor riskli gebelik değilse çok önemli olmaz bence
nogger Merve_3351 evet ya kesinlikle zaten orda niye sormadım anlamış değilim kal geliyo bazen insana 🤦♀️