Toprak-Elif Merhaba, Diyabet olup, 2. Bebeğini sezeryan ile dünyaya getiren var mı? Kaçıncı haftada doğuma aldılar?
Htcegmndnz1 Toprak-Elif ikinci de 37 +4 de dünyaya geldi oda oğlum gelmek istedi yani ilk oğlum da 36+3 de dunyaya geldi benim oğlanlar içerde pek durmayı sevmiyorlar Şuan da 3. Gebeliğim buda sezaryan olacak bakalım bu ne zaman gelir bilemem daha küçük çünkü insülin vurula vurula 9 ay geçirmek zor cidden meşakkatli bir yol biz diyabetli anneler için
eceyc314 Toprak-Elif benim gebelik şekerim var ve 2. Sezaryenim olacak. Doktorum 38+1 e planladı doğumumu. İlk gebelikse şekerde 39 u bekleyebiliyor doktorlar ama ikinci sezaryende şekerde varsa beklemek istemiyorlar.
Toprak-Elif @Bahar-sarioglu @Htcegmndnz1 Merhaba, özele gidiyordum onlar 37. Haftada alacağız demişti geçen hafta şehir hastanesine gittim konuşamadık tabi 32. Haftada gel dedi sadece şimdi 28+4 deyim. Çalıştığım içinde herseyi Temmuzun ilk haftası doğum şeklinde ayarladım ama nasıl olur bilemedim tecrübeli olanlara sormak istedim. Oğlum 38+6 da sezeryanla alınmıştı.
Bahar-sarioglu Toprak-Elif Normalde benimde ilk doğumum gene gebelik şekeri vardı 38.haftada olmuştu Bu seferki gebeliğimde serklajim da var ve iyice rahim ağzı kısalmış o yüzden riske atmak istemiyorlar sanırım
Bahar-sarioglu Toprak-Elif Amin çok teşekkür ederim rabbim herkese sağlıkla zamanında kucağına almayı nasip etsin 🌸