Zehraadnn şeker yüklemesi mutlaka yapılmalı ben 23. Haftamda yaptırdım kan vermeye gitmeden akşam 12 den sonra yemeyi içmeyi kesiyorsunuz açlık kanı alınıyor sonra 50-75 mg şekerli bir içecek tüketiyorsunuz 1 saat sonra tokluk kan şekeriniz için yine kan alınıyor. Korkulacak bir şey yok herkes çok abartıyor 2 baklava gömmüş gibi düşün bende şeker çıktı mesela yaptırmasam bilmeyecektim belki bebeğim iri bir bebek olacaktı suyum fazlalaşacaktı problemler yaşayacaktım . Bu ciddiye alınması gereken bir şey bence