Sonay-123 Kızlar anlayan bakabilir mi sabah paylaşmıştım ama sayfayı kırpmadan paylaşmışım o yüzden kaldırmak zorunda kaldım ben iki kez kimyasal gebelik geçirdim rahim ulturasyonı çekildi tüplerde falan sorun yok iyi denildi eşim için sperm test yaptık ilk test morfoloji %2 İleri hareketlilik %1 çıkmıştı şimdi ki test bu şekilde çıktı doktor gayet iyisin dedi başına bu şekilde bir olay geçen var mı 3 kez sperm test yapmaya gerek var mı sizce
tgbmerve Sonay-123 bence vermeli bizim basimiza geldi , Dr 15gun ara ile birkaç kez istedi 3ten fazla verdi eşim , sperm değerleri farklı çıktı , sonra Dr kendince takviyeler verdi , takip eden Dr unuz aslında yönlendirir sizi ☺️
Guzelanne56 Sonay-123 bu işler asla bellı olmaz ama pes etmeyın deneyın bazı kadınlar 2-3 kere kımyasal yaşayıp sonrasında sağlıkla hamıle kalıyor o yüzden korkmayın olacak olan her türlü olur
Sonay-123 tgbmerve sorun da orda doktor gayet iyisin birsey yapmaya gerek yok dedi bizim aklımız karıştı o süreç gerçekten çok zor o yüzden korkuyoruz
Mzzz Bence ilk testte eşiniz fazla stres yapmış belli ondan kaynaklı sonuçlar kötü çıkmış hatta baya kötü çıkmış bu sonuç hemen düzelmez suanki sonuçlar çok iyi canım bununla doğal gebelik olur benim eşimin morfolojisi 2 ileri hareket %6 falandı bendede pcos vardı ilki tüp bebek ikincide kendiliğinden hamile kaldım düşün yani😇 bir daha kimyasal olursa mutlaka bütün gerekli testleri yaptırım çünkü bir yerde bir şey var ki kimyasal oluyor yada tamamen tesadüf inşallah saglikli gebeliklerin olsun canım 🙏
Sonay-123 Mzzz evet aşırı stres yapmıştı utangaç biri kasılmıştı baya ama bilemedim yeniden versek mi test ilk olanını özel hastahane de yaptık bu sonuç devlet yaptırdık
Mzzz Sonay-123 isterseniz tekrar verin siz bilirsiniz ben sizi yonlendirmeyeyim sonuçta uzman değilim 😇