Dra1 ayy Allah yardımcınız olsun. Ben hiç bilmezdim sıkma etme dediler sadece bana. Lokumu söylediler daha sonra ama geçmişti. Hamilelikte daha kötü bir de popo bölgemde vardı benim de. Sade lokumu bezle o bölgeye sar sarabildigin kadar sabaha inşallah iner. Tekrarlaması kötü aslında bende de tekrarliyor. Bunun için de bir daha çıkarsa cildiyeye gideceğim hemen. Sizde isterseniz yine bir görünün lokum geçirmezse ve tekrarlıyorsa. Çok geçmiş olsun ❤️