Gebelikte değişen vücut dengesi ve ağırlığından dolayı vücudun ağırlık merkezi de değişiyormuş, olması olağan demişti doktorum 🙏 Bayramda felaket tuttu benim o ağrı, sağımı sürüye sürüye yürüdüm hep sinirlerim bozuluyodu artık 😅😅😅 Bacaklarının arasına yastık koyup biraz uzanmak da rahatlatcaktır seni, muhtemelen normal bir durumdur ama çoğalırsa mutlak doktoruna danış 🫶🏻