Nidosss48 Selam kızlar 39.Haftamı dolduruyorum .Pilates topuyla oturuşlar,hurma ananaslar,ahudud yaprağı çayı vs deniyorum ama tık yok.Aranızda ben gibi olan varmı ?Doğumu başlatmak adına bildiğiniz en etkili yöntemi paylaşabilirseniz mutlu olurum 🌸
Sksjsux355-- Nidosss48 tabiki de merdiven cikmakkkkkk birebir inan ki benim de 39+3 te tik yoktu 2 gün 9 kat çıktım 39+5 te geldi benim oglummm
Aysemflz Herhangi bir ağrınız ya da vajinaya baskı sancı sanki yırtılacakmış gibi bir durumunuz var mı yoksa normal hayatınıza devam edebilecek gibi ağrısız bir halde misiniz
Nidosss48 Aysemflz Bu dedikleriniz arada oluyor tabiki ama doğum ağrısı olmadığı için bir işe yaramıyor malesef :(
Nidosss48 Sksjsux355-- Evim dubleks zaten günde 50 kere felan inip çıkıyorumdur 🙈Bu da fayda etmedi bana ne yazık ki