kader_ozol Merhaba kızlar. 18 haftalık hamileyim 3 yasında kızım var adı Eda bu ikinci de kız. Kardeşinin ismine karar veremedik var mı öneriniz 😊 şimdiden teşekkür ederim🌸
Cansu__1997 kader_ozol Benim kızımın da ismi masal Eda ela isminde seviyorum oğlusum olacak Rabbım.nqsip ederse ondan sonra çocuk düşünürsem ela olsun isterim