Ruhal 27 haftalık gebeyim bebeğimin 17 inci haftadan beri böbrek genişlemesi var şuan boyutu çok genişlemiş durumda 15 ve 11 mm boyutlarında durumu böyle olup sonrasında olumsuz şeyler yaşayanlar var mı bizi ne bekliyor çok korkuyorum
ZeynepDuru17 Ruhal benim büyük kızıma da demişlerdi bı bobreginde büyüme var die dogunca başka hastaneye gittik hiç bişey çıkmadı korkmayin
Minikbirsey Ruhal bizde de vardı detaylı ultrasonda farkedildi 29 haftaya kadar geçmezse o zaman riskli demişti doktorum 29 haftada gittik düzelmişti düzelmezse doğduktan sonra sünnetle geçme ihtimali var dgunca takip ediliyo o olmazsa küçük bir operasyonla duzeltiyorlar korkmayin çok geçmiş olsn
Paris-95 Ruhal benim oğlumda da vardı ama şuan hatırlamıyorum kaç olduğunu. doğdu devam etti sünnet ettirince durdu bir süre sınra da düzeldi. Doktor demişti çoğunluğu sünnetle geçiyor demişti
Ruhal Minikbirsey boyutlarını hatırlıyor musunuz bizim baya büyük genişleme düzeleceğini sanmıyorum ama Allah büyük tâbi
Burcuddd Bende 31 haftalığım bizimde tek böbrek 10 mm doktor doğumu erken yapıp sezeryan diyor siz periantoloji uzmanına vs gösterdiniz mi beklenilse bu durumda ne olurmuş
Burcuddd Ruhal gayet iyi dedi doktorum perinatoloji doktoruyla görüşmüş doktorumuz takip edilecek doğuma kadar doğumu erken planlama vs olmayacakmış çok şükür