kucukcivciv09 benim goguslerimde de karnımda da kaşıntım var diye yağ bazlı bir nemlendirici var onu kullanıyorum ayrıca bebek yağı da kullanıyorum,doktoruma bunları kullandığımı söylediğimde için rahat etsin diye kullan tabi ,kullanma demem ama çatlamak veya çatlamamak genetik dedi bunların etkisi neredeyse hiç yok dedi ,bende nemli kalsın kaşıntım hafiflesin diye kullanıyorum