Figen_Can Merhabalar güzel anneler ben tüp bebekle 18 haftalık hamileyim 3 gündür mide gazı ve ağrısından ne yapacağımı bilemiyorum ve bebeğime bir şey olacak diye korkuyorum bu durumu yaşayanlar ne yaptı ya da ne yapmalıyım 😔😔