Dnzcsgn Ya ben anlamıyorum bu çatı muayenesini doğumda da yapabiliyor bazı doktorlar doğumda yapın yani böyle erken yapınca kan falan geliyor yani erkenden doğumu başlatıyorlar sonra benimde doktorum çatı muyanesini doğumda yapıcam dedi dün nst’de ağrım çıktı biraz o da enfeksiyonumdan kaynaklı büyük ihtimal nst bitince acile gidersin bana mesaj atsın doktor nst’ni dedi doktorum kendisi cikcakti artık çünkü yetismeyecekti onun bakmasına neyse gittim acile nst’mi attılar doktoruma mesaj olarak doktorumda ağrı horunce alttan muayene istemiş ya canımı çok acıttı kız ya bu nasıl alttan muayene ben anlamadım ya birden soktu parmağını bir sağa bir sola sert bir şekilde çevirdi nasıl canım yandı yani çocuk gününde gelecek ama bunlar yüzünden keseyi yirtacaklar erkenden gelecek sonra ya bu kadar sert olmaya gerek var mı yavaş hareketle bakamiyorlar mı anlamadım ben