Ysmnpmk aylarca düşük tansiyon la devam ettim özellikle sabahları tuzlu çubuk kraker , tuzlu zeytin lerle 8/5e anca cikiyordi , sürekli yığılma hissi ve bu halde çalışmak , az az sık sık beslen dedi Dr , ara ara çubuk kraker yedim , tansiyon düşüklüğünün bir riski yok korkmayın benim 16.haftadan sonr a normale döndü