Kbraa94 ahh ne çekiyorum ben o ağrıdan bi bilseniz 26 haftamdan beri ne uyku uyuyabiliyorum ne oturabiliyorum etim acıyor yanık acısı var batma var resmen sanırım kaburgalarla ilgili bişey benim doktorumda normal dedi ama mahvediyor beni artık acıdan ağlıyorum volteren sürüyorum azıcık eşim masaj yapıyo ama yine aynı yine aynı😔