Eceliza3434 Her banyodan sonra bebek yagı ile yaglanıyorum yinede ekstrem kuruyo cildim ama bugün 34.haftadaym karnım vücudum çok kaşınıyor ne iyi gelir sizdede var mı? Buarada çatlak kaşıntısı değil bence
Derinmom Eceliza3434 siz doktora gidip bi acilinden karaciğer enzimlerinize baktırın bence. o haftalarda benim de olmustu sebebi bulunamamıstı benim bebek yagı bence daha da kudurtuyor kaşıntıyı bu arada.
Eli0-fffffff Eceliza3434 atopik ciltler için olan nemlendirici kullanın doktora gidene kadar kprkulacak bişey değil ama böbreklerinizde protein kaçağı olabilir o da kaşıntıya ve bazı deri hastalıklarına(ör egzama) sebep olabiliyor.
Lalemmm12 Eceliza3434 karnınsa sakın kaşınma hepsi catlar kaşındıkça kremle ablam bilmiyordu habire kaşıyordu çok çatlağı oldu kaç sene geçti hala izi duruyor
Eceliza3434 Merviiss simdi baktım öyle çok özel bi tedavisi yok semptomlardan bi kaşıntı ve iştahsızlık var birde çok fazla asit midemden geliyor
fatos41 Eceliza3434 bence ihmal etmeyin bi acile görünün derim benim doğum yapacagım gece sabaha kadar cıldıracak şekilde kasınmıstım.
Eceliza3434 fatos41 yokyok doğum olmaz 2. Gebeliğim artık tecrübeliyim ve penathol geçirdi sanki hafifi arada uğruyor yarın yine olursa gideceğim ni kan tahlili yaptırayım