1oglanannesi canım benimki de 2800 doktor haftasiyla uyumlu dedi hangi doktor o ya bi anneye bu söylenir mi ben bunu soyledigi halde üzüldüm az aldı diye çünkü diyet yapıyorum gebelik zehirlenmesi yaşadım gebelik şekerim ve tansiyonum var yani biraz morale ihtiyacımız var bizimde için rahat olsun gayet sağlıklı bi kilosu var hastanede yattığımda öyle sorunları olan hamileler vardı ki her halimize şükür 🌸