Sevde_M Selam Arkadaşlar, bugün kontrolde doktorum suyumun çok az olduğunu söyledi. Zaaten ultrasonda da çocuğu fazla göremedim su az olduğu için. Gerçekten daha fazla şu içince bu durum düzeliyor mu? Haftaya birdaha gel dedi o güne kadar nasıl dayanacağım…. Ama çocuk gelişimi hafta ile gayet uyumlu dedi… Lütfen içimi rahatlatmaya yardım edin :(
Yasminnnnn Sevde_M Havuç suyu icebilirsin bebeğin suyunu dengeliyirmus tabi yine doktoruna danış iç derse başlarsın
rmysa388_ Sevde_M ilk önce sakin ol bazen sorun olabiliyo benide korkutmuştular ama sonra başka doktorum normal gayet dedi su iç işe yarar emin ol ama korkma sakın bişe olmaz rabbim bı an önce düzeltir inşallah💗hep yanındayız bize haber vermeyide unutma🌸
Hulo2105 Sevde_M öncelikle geçmiş olsun umarım düzelir. Ben normal hayatımda da hiç su içmezdim. Şu an 23+3 üm hala öyle günde 2-3 litre içmem. Bu kötü bişey biliyorum ama asla alışkanlığım yok. Şu an için suyum hakkında bişey olmadı ha bundan sonra olur mu bilemem ama. Su fazlalığı şekerdenmiş sanırım ama azlığı neden bilmiyorum❤️🩹
taze-anneady ebrarmom08 narı benim bildiğim kadarı ile tam tersi tavsiye etmiyorlar yemeyi düşüğe sebep olabiliyormuş . Geçen hafta gebe eğitiminde anlattılar
asell13 Sevde_M sabah akşam havuç suyu, deveci armudu, sabah akşam maden suyu, en az 3 lt su mutlaka suyu artacaktır aynısını bende yaşadım 10 gün sonra gittiğimde sen ne yapmışsın böyle suyu için artık bişe yapma lütfen baya artmış dedi
Sevde_M asell13 insaAllah bende de öyle olur dua edin lütfen Cuma günü iç çamaşırı bariz su olmuştu, iki olayı bağdaştırmak gerek mi ki iyice kafam allak bullak oldu
eminece93 Sevde_M 3 lt su icin, havuc suyu icin, deveci armutu yiyin, birde coraspirin icmeniz lazim doktor vermedi mi
Sevde_M eminece93 vermedi canım sadece bol su iç dedi haftaya tekrar gel dedi birde üçlü taramayı istedi. İkili tarama temiz çıkmıştı
eminece93 Sevde_M benimde sol damarda kan iletiminde sorun vardi bebege giden aspirin baslandi doktorum bunu icmezsen gelisim geriligi su azligi olur dedi bunu bu formda bir kac kisiden daha duydum onlar da iciyor aspirin
asell13 Sevde_M eğer su geldiğinden şüpheleniyorsan bu farklı bi durum kese delinmiş olabilir bunlarla yine suyun artar ama kesede delik varsa su gelmeye devam eder çözüm değil yani
Sevde_M Aleynaceyhannnn söyledim bilgisi var ama kan sonuçlarına göre ve haftaya ultrasona göre hareket edeceğiz dedi İnsan çok korkuyor gercekten :(
Didemmma Merhaba benm de 16+3 geçen gün bebeğin suyu geldi bende ve doktora gitim az bir yırtılma var su ordan geliyor. Biz böyle durumlarda gebeliği sonlandıriyoruz deyip bizi baya korkutu bizi perinatoloji ye yönlendirdi gitik bişey yok normal dedi yarın yine gidicez dua edin nasl olucak bilmiyorum 😔
Sevde_M Didemmma yaaa çok geçmiş olsun canım :( yırtılma olduğunu neye göre söyledi peki? Dualarım hepimizle
eylemm09 Sevde_M aşkım sen bol bol havuç suyu iç düzelecek havucun suyu olsun ama sadece suyu hergün iç gene doktoruna da sorabilirsin ama kimden duysam hep havuç suyundan bahsediyor suyu arttırıyor
eylemm09 Sevde_M benim arkadaşımın aynı problemi vardı meyvesuyu sıkmak için robotu vardı o şekilde meyve sıkacağıyla sıkıyordu
Sevde_M asell13 doktorum kese de delik var mi diye anlamazmiydi baktığında? Bir hafta bekletirmiydi bu durumda