Ben de gittim, hatta dün son dersi yapıp mezun bile oldum 🙂 Benim için çok faydalı ve güzel bir eğitim süreciydi. Ayrıca hem Feyza ebe hem de Gülay ebe eğitim haricinde de bizlere destek olacaklarını dile getirdiler. Kendileri çok tatlı ve bilgili insanlar. Gebe okuluna gitmenizi mutlaka öneririm.