asli_hmz Turgutlu’da oturuyorum ben. Müfit Özyiğit var odak tıp merkezinde. Kendisinden de çok memnunum. Yılların hocası. Sadece gerekli olan şeyleri söylüyor ve olması gerekenleri yaptırtıyor size. Onun sayesinde çok rahat ve huzurlu bir hamilelik geçiriyorum diyebilirim. Şaka gibi ama önümüzdeki perşembe 32 haftalık olacağız. Nasıl geçtiğini anlamadan.