ebrarmom08 sağım yapıyor musunuz acaba, bize bebek hemşiresi 2 saatte bir sağım önermişti, süt gelsede gelmesede mutlaka sağım yapmanızı istiyorum demişti, süt kanallarına uyarı gitmesi gerekiyor diye bahsetti, söylediği her şeye harfiyen uymuştuk, çok işe yarıyor denemenizi tavsiye ederim