Cemredndr lierac kullandım her sabah (arada 1-2 gün kaçırmalar oldu) birkaç krz aklıma geldi bebak acı badem sütü sürdüm (toplasan 5defayı grçmez) her banyoda yves rocher in duş yağını kullandım. 38+0 ım çatlak hiç oluşmadı, ki bacağımda gençlikten kalma çatlağım var..
birde önemli olan çok su içmek. Lierac’a 16. Haftamda başlamıştım.