Kızlar merhaba ben 3 düşük yaptım sonrasında genetik taramada kan pırtılaşması çıktı suan oksapr ve corasprin kullanıyorum hamileliğimn basından beri sona kadar kullancagm 4. Ye hamileyim ve çok şükür 14+3lüğüm aile hekimm doktoruna bi sor ona göre sana tetanoz aşısı vuralım dedi doktora sordum bi durdu sonra sorun olmaz dedi ama ben biraz şüpheye düştüm benim gibi olup aşıyı vurulan varmı..