Kaya_sehriban0426 Kizlar en son adet tarihim 15 mart 14 gecikti 27 nisanda hafif lekelenme basladi cok az geliyo bugun 4.gun ve hala devam ediyo koyu kahverengi acaba dusuk mu yapıyorum yarin doktora gidicem cok korkuyorum
E_Duha Kaya_sehriban0426 14 günde aslında çıkması gerrkirdi ama en iyisi bi kan verin yani en azından düşüksede öğrenmş olursnz illaki ultrasnda bakılır
gayesblog Kaya_sehriban0426 kahverengi lekelenme ilk başlarda olabilir düşük vs olmaz Allah’ın izniyle. Güzel düşünün yerleşme kanaması da olabilir. Önemli olan regl olur gibi kırmızıya dönük ya da kırmızı lekelenme. Tabi bunlar benim bildiklerim. Bunu en iyi hekim bilir. Doktora görünmenizde ve sormanızda fayda var. Mutlaka gidin derim. Hayırlı olsun inşallah 🙏🏻
E_Duha Kaya_sehriban0426 gec döllenme olsa bile yine negatif olmaması gerekiyor benimde sat göre 1 hafta kadar gec döllenme olmuş dedi doktorum.. ama ben baya bi kırmızı poztf görmüştüm 3+3 de öğrenmiştm ama 4+3 olmalymıs
E_Duha Kaya_sehriban0426 hayırlısı olsun en iyisi doktora gitmenz o zaman kesin sonuc alırsınız inşAllah