Scelikler Kızlar ilk hamileligim ve altta ara ara ağrı olusuyor sanki idrarini çok tutmussunda yapmissin ağrısı yada üşüttügunde olusan ağrı gibi ama az bi ağrı doktor kontrolume 2 gün var daha endiselendim normal mi
Elifsekerli Scelikler normal canım bende de olmuştu şu an 33 haftalığım hala oluyo bazen. Vücut kendini doğuma hazırladığı için ağrı oluşması normal demişti doktor