Kosarer doktorum nedenini söylemedi bana .
Bunun normal doğuma engel olmadığını
Hareket takibini iyi yapmamı
Son anda nst de sorun olursa Sezeryan yapabileceğini söyledi .
Belki bir sonraki kontrolde geçer dedi şimdilik bir hafta bekliyoruz.
Farklı 2 kadın doğum uzmanına danıştık
İlki bu kordon bir sonraki hafta açılabilir bu durumlarda %60-%70 normal doğum olur doğum başladığı an hemen hastaneye gidip nst kontrolünde sıkıntı varsa sezeeyan olmalı dedi
Diğer doktor ise riske atmayıp sezeryan olmamı söyledi ☹️